Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan ik een vergoeding krijgen als ik geen gebruik maak van de diensten?
Nee, betalingen zijn definitief en worden niet terugbetaald. Vanwege de digitale aard van de aangeboden diensten en inhoud worden er geen terugbetalingen gedaan, tenzij anders aangegeven in een specifieke aanbieding.

Garanderen de Selor-testen mijn succes in de competitie?
Nee, de resultaten zijn afhankelijk van veel factoren waar we geen invloed op hebben. We bieden hulpmiddelen, bronnen en advies, maar het succes hangt in de eerste plaats af van de inspanningen van elke gebruiker.

Hoe lang is mijn abonnement geldig?
De geldigheidsperiode hangt af van de gekozen aanbieding. Bij elk abonnement wordt duidelijk de looptijd aangegeven op het moment van aankoop (maandelijks, jaarlijks of levenslang). Je kunt de details van je abonnement bekijken in je ledenruimte.

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement niet verleng?
Als je niet verlengt, verlies je de toegang tot modules en inhoud die gereserveerd is voor leden. Je kunt je abonnement later altijd weer activeren.

Hoe kan ik mijn aanbieding wijzigen of upgraden naar een hoger pakket?
Je kunt je abonnement bijwerken of upgraden vanuit je ledengedeelte. De tarieven zullen dienovereenkomstig worden aangepast.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?
Nee, abonnementen kunnen niet tijdelijk worden stopgezet. Als je je abonnement stopzet, verlies je de toegang tot de inhoud totdat het abonnement weer wordt geactiveerd.

Kan ik persoonlijke ondersteuning krijgen?
Ja, we bieden persoonlijke coaching aan. Ga voor meer informatie en het boeken van een sessie naar onze pagina met coachingsaanbiedingen of neem direct contact met ons op.

Komen de aangeboden tests overeen met de officiële tests?
Onze tests zijn ontworpen om de officiële tests zo goed mogelijk te benaderen. We kunnen echter geen exacte overeenkomst garanderen, aangezien instellingen hun bewijzen zonder voorafgaande kennisgeving kunnen wijzigen.